Jubah,Hijab,Telekung,Stokin Wudu,Baby Tights,Busana Muslimah

By: norazia abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 23-May-2007 09:34 Email | Share | Bookmark
Kelantan ke Kemaman

Kami bertolak dari kelantan ke kemaman sebelum zohor.Kami biasa ikut jalan pasir mas-tanah merah-jerteh-setiu-kuala terengganu. Sampai kat Kuala Terengganu, singgah plak kat Mydin Mall.Mydin ni baru bukak. kebetulan lalu kt situ, singgah je la.Agaknya mydin terbesar kt mesia sbb macam2 ada kt situ. Banyak gak borong kt situ

dah sampai KT

dapat belon...

tunggu ummi solat...

balqis test tudung...



Pas tu terus ke kemaman. Malam tu kami terus ke umah sewa walid yg baru. Bermulalah keje2 pembersihan . Tak ingat plak sampai kul bapa bersihkan umah tu.Sok sambung tingkat atas dan laman umah plak... seharian walid buat keje sampai merah2 muka...sian walid.malam tu kami tido kt umh baru tu, bentang toto je yg baru beli kat rantau panjang
Soknya, pas gantung iklan 'rumah utk di sewa', kitorang terus bertolak balik JB. Sempat jugak singgah beli durian dan jubah seluar ummi Sampai JB dalam kul 9 mlm cenggitula.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net