Want your
own Fotopage?







 
Jubah,Hijab,Telekung,Stokin Wudu,Baby Tights,Busana Muslimah

By: norazia abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 30-Jun-2007 13:44 Email | Share | Bookmark
balqis dgn gaun baru :)

aritu ummi ajak walid gi TABA kt sini beli baju balqis, ammar dan baby.suma baju dah kecik2 maklumla ammar dan balqis dah makin membesar.TABA tu tpt jual baju, kasut, dan barang baby. memang besar sgt TABA nie sampai lenguh kaki ummi berjalan. Padat dengan baju, melilau mata ummi tengok baju sana sini. baju pun cantik2 dan byk sgt pilihan. kalau sehari duk situ pun tak jemu pilih baju . mmg best sgt. harga pun boleh dikira murah gak dari tempat lain.baju mmgla bukan yg branded, kebanyakannya dari cina tp ummi tak kira branded atau dari mana...yg penting baju tu tahan lama, cantik dan murah . nti boleh beli byk2

kali nie ummi beli baju balqis saiz utk 4, 5 thn. ummi suka balqis pakai gaun...lg cantik klu gaun tu labuh sbb ummi tak suka klu balqis pakai baju/gaun nampak betis :)kt umah takpela, klu kuar berjalan tu, nampak cam tak elok je camtu.klu nampak lengan tu ok lg la sbb balqis kecik lg. dah masuk umur 5 thn nti...takleh la lg pakai nampak lengan dan betis.balqis kan pompuan.masa tu dah kena pakai yg tutup2 skit. ermm org kata...melentur buluh biarla dari rebungnya kan .mudah2an balqis jadi anak yg solehah.




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net