Jubah,Hijab,Telekung,Stokin Wudu,Baby Tights,Busana Muslimah

By: norazia abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Jul-2007 12:43 Email | Share | Bookmark
kaki balqis tersepit

aritu masa ummi tgh syok chatting ngan mak usu balqis, tetiba balqis menjerit. ummi terkejut sbb kaki balqis tersepit tepi meja pc nie. balqis mmg suk sblh ummi masa ummi chatting tu. taktaula camana dia boleh masukkan kaki dia kt tepi tu. ummi try tarik tp balqis nangis makin kuat. so, ummi ambik keputusan call walid. lgpun walid dah dekat nak balik makan tengahari..masa tu dalam kul 11.45 tghari. lama jugak ummi tunggu walid sampai umah, dekat 20 minit. lenguh gak la tangan ummi pegang kaki balqis.

pic nie walid ambik masa walid dah sampai umah nak bukak meja pc nie sempat lg ambik pic balqis. walid kata, besar2 nti boleh tunjuk kat balqis. biar dia tau camana dia kecik2 dulu . ummi gelak je la. balqis dah tak nangis masa tu sbb ummi pegang kaki dia dan bg dia choc danette tu.


rupanya kat tepi kaki balqis tersepit tu ada besia tajam, tu yg dia nangis masa ummi tarik kaki dia, luka dan bercalar skit kaki balqis. sian balqis....


masa tunggu walid balik tu, macam2 lawak ummi dan ammar buat kat balqis sbb taknak bg dia nangis


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net