Jubah,Hijab,Telekung,Stokin Wudu,Baby Tights,Busana Muslimah

By: norazia abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Jul-2007 13:35 Email | Share | Bookmark
half moon beach :)

makan kentang goreng...



walid beli kacang....

nak dijadikan citer, sok paginya...ummi kena CB. ummi rasa sbb kacang ni la. actually, ummi dah lama tak makan biji labu nie...rasa teringin plak bila tgk org tu jual. lastly, ummi kena CB dan muntah2. satu hari ummi menahan sakit. dah taktahan sangat, petang soknya ummi ajak walid gi hospital...gi kt emergency sbb aritu weekend. apalagi, kena masukkan air sebotol, ambik darah, dll lg. bil hospital aritu...SR1225 terkejut gak. erm, nasib baik co cover. klu tak, sayang gak kt duit tu kan.

ni anak dara org yg jual kacang tu...comel sgt dia. ummi ambik pic curi2 tu. dia perasan terus masuk keta sambil senyum2 klu dapat buat anak angkat kn bagus


beli stroller baby balqis...SR20 siap ngan doll.


unta padang pasir ....sekali naik SR10. tak pernah naik pun, bau dia pening pala ummi



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net