Jubah,Hijab,Telekung,Stokin Wudu,Baby Tights,Busana Muslimah

By: norazia abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 21-Jul-2007 12:08 Email | Share | Bookmark
baked bean with chicken nugget

haa..ni lagi satu resepi org malas masak dan nakkan kelainan . ummi terfikir nak buat resepi ni sbb nak clearkan ice box ummi. masa tu lg beberapa hari lg ummi sekeluarga nak gi umrah, seminggu. tak sedap plak nak simpan lama2 makanan camni. mmg boleh simpan, tp ummi lg suka klu ice box ummi bersih time ummi takde umah . so, jadila resepi nie.



biasanya baked bean nie ummi letak ngn telur mata kerbau. tp kali nie letak ngn chicken nugget. mulanya, chicken nugget tu ummi goreng dulu. pastu, potong ikut suka la. nak kecik ke, besar ke, taknak potong ke...suma boleh. asal boleh ngap je pastu, letak dalam pinggan hidang. baked bean tu biasanya ummi cuma panaskan dalam kuali...takyah tumis apa2 lagi sbb mmg dah cukup perisa. tapi kali i ummi tumis bawang besar yg dipotong dadu dlu barula dimasukkan baked bean tu.pastu, terus tuang atas nugget tu. ermmm...mmg sedap sungguh. nti ada yg ratah camtu je. makan ngn roti pun ok gak. ikut selera masing2 la



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net