Jubah,Hijab,Telekung,Stokin Wudu,Baby Tights,Busana Muslimah

By: norazia abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 21-Jul-2007 12:39 Email | Share | Bookmark
usrah ke-2 di rumah susie

ummi ada ikuti usrah buat kali kedua di rumah susie. mmg seronok klu jumpa sahabat2 dari rumpun yg sama. majoriti indonesian. ummi dan ummu mariam je org mesia. tu la first time ummi jumpa ummu mariam. dia dah 7 thn kt sini. suaminya further study, phD. katanya, lagi dua tahun dia kt sini. dah 6 org anaknya. alhamdulillah, rezeki anak2 dapat duk tpt org. mmg kitorang akan bawak makanan masing2 time usrah tu. pas usrah, biasala...acara makan2. yg seronoknya budak2. ammar dan balqis pun tumpang seronok sama bila jumpa kawan2. tak ingat nak balik. sian walid, duk umah sorang2 .

aritu ummi masak roti jala dan kari ayam. laku juga makanan ummi seronok tgk org makan masakan kita kan. tp ummi lupa nak snap pic roti jala dan kari ayam tu sblm bawak ke umah susie. tp dalam pic kt umah susie tu, roti jala ummi dah tinggal separuh

selain tu, ummi dapat juga merasa lauk pauk org indonesia. cam urap, tauhu cong (tak silap cenggitu namanya)...tauhu dimasak dgn taucu. yg lain2 dah lupa la. nti ummi nak cuba resepi urap tu, klu kat mesia...kerabu la. tp cara dorang masak lain skit. siap2 kukus suma. insyaAllah, akan datang.

lupa plak ngn anak dara ummi sorang nie, org tgh sibuk2 makan...dia buat hal sendiri. apalagi, duk atas keta mainan nasywah la, sampai taknak turun nasib baik takde org kacau dia, klu tak...mau jugak dia menjerit bila tak dapat yg dia nak



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net