Jubah,Hijab,Telekung,Stokin Wudu,Baby Tights,Busana Muslimah

By: norazia abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 1-Aug-2007 12:14 Email | Share | Bookmark
permata hati ummi



ok, kita stop dlu pasal mkn2. tgk pulak permata hati ummi dan walid ni. makin hari makin terhibur dgn gelagat ammar dan balqis nie. ada je lawak yg dorang buat. rasa cam bahagia sgt bila tgk ammar dan balqis membesar depan mata. senang sgt jaga dorang. takde problem yg besar2. tak dapat ummi bayangkan camana ammar dan balqis ada adik nti. tentu masing2 nak jaga adiknya terutamanya balqis. dia kan kakak, tentula ada sifat2 penyayang dan lemah lembut skit. ammar palk, biasala, dia kan lelaki tentu dia tak kisah sgt dgn adik barunya nti. dia pun dah makin terbiasa dgn kehadiran adik sejak kelahiran balqis dlu.



teringat masa ammar mula2 ada adik. mmg dia jeles skit ngn balqis. biasala, sblm tu dia kan sorang je. selalu ummi bawak dia kemana je. baring ngn dia, bercakap2 ngn dia, mandikan dia, dll. tp pas balqis lahir, ummi still buat tu suma tp dah makin kurangla sbb ummi juga perlu tumpukan perhatian pd adiknya. lgpun kt umah nenek, ramai yg volunteer take care ammar . so, senang skitla ummi. cuma time nak tido tu je kena baring2 sebelah ammar sampai dia terlelap. masa tu dalam hari lg, balqis biasala..tido je kejenya time tu . takdela rumit sgt. walid plak masa tu kt saudi nie. pas ummi bersalin 2 minggu, walid balik saudi nie...tinggalla ummi kt umah mak tunggu hingga balqis 2 bln baru walid balik ambik



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net